11 February 2011

FiRsT time BloGINg...

Salam kepada semua peminatku...

HahaHahha...IntRO yang aGAK keTERlaluan kan...

KAli pertama blogging x tau nak tulis apa..saja ja buat blog ni nak tgk best ke tak...tp rupa2nya best gla..suka baca komen2 orang ni kadang2 macam jadi kat diri kita pon ade..kalu jadi yang best2nya ok la gak kan..hehehehe...

kepaDA kawan2 yang mengenali aku sila lah tinggalkan komen yang positif supaya hamba ini dapat memperbaiki diri yang lemah ini...cewah ayat muslimah gla..kalau mak aku dengar ni sejuk hati dia...hahahaha...adik aku plak mesti komen kata gedik gla posting cm ni..

hAri ni x tau lagi nak masak..aku ni mmg akan ada masalh kalu nak masak..bkan x reti tp x tau nak masak apa...naseb bek la masak untuk diri sendiri..kalau untuk suami aku jenoh la aku nak pikir cm ni hari2...

Aku Ni minat Gla cta KOREA...

Highlight gitu..hehehehe....
Sanggup bli external tau nak buat koleksi cta ni..kadang2 terkurang sumber gak..jenoh korek2 kat kawan2 supaya x ketinggalan zaman..zaman korean adalah THE FASTEST IN THE CENTURY...hahahahahha...

k lah..nanti saya posting lagi ye...manatau ada lagi benda menarik berlaku kat say hari ini..
bye peminat2 ku semua...hehehehehe...

No comments: