02 March 2012

LAmanYA....

Salam..

Kepada yang merindui saye terima kasih..hehehehe..nampakkan masuk lif tekan sendiri..nak angkat x larat..hehehhe..setelah sekian lama tidak mengupload cta2 naik lif tekan sendiri ni..ari ni dengan kesempatan yang ade saye pon mengupload cta ringkasannya..hahahahah..

Sememangnya blog disediakan untuk membuat diari kita sendiri tp disebabkan kengkangan masa dan macam-macam lagi so terpaksa lah ditunda ke masa yang terfreeee...
hehehehehhe...

Macam biasa hidup aku masih macam dulu..bangun mandi , makan, borak, makan lagi. internet, korean wave..and kedai laksa dan bihun sup mak aku..kat situ lah aku bertapa selama aku x upload cta baru ni sejak cti sem selama sebulan sebelum masuk sem ke 4 dengan result yang blh thn la..
hehehehhehhe...

Nak kata kurus tu tak de makna le sebb aku ni kan kaki mkan tmbah2 jaga kedai makanan feberet aku tu..heheheheh..laksa dan bihun sup...so hari-hari la aku menjamu selere dengan menu yg agak sama..tp pipi masih mantain tembam..hehehhehe..so cooooollllll....
susah tau org lain nak maintain..hehehehehhe..

Kat kedai mama aku ni ade dua org kawan abah yang selalu ade dengan kami ketika waktu susah dan senang so dpa la banyak bantu aku masa aku jg kedai masa mama x dak so aku rasa teramat rapat sangat semua mereka ni..semua masalah blh cerita tanpa segan silu gitu..heheheheh..x de la senang nak mintak pedapat kat mereka ni..

Mereka adalah yang aku panggil..pak cik syukri dan pak cik ali..happening n very cooolllll...

hehehehhehehe...

Next time aku cta lagi..ngntuk dah ni..baru balik kedai..lagi 4 bulan 4 minit n 4 saaat aku update lagi..
 hehehehhehe..bubbye...

p/s : ade video aku nak share..tgk la...

this link : http://www.youtube.com/watch?v=ZVHPKBlw4-0





No comments: