17 September 2011

Kembali Ku UITM sELPAS 4 bULAN berCuti..

Salam..

Maaf la menyepi lama ckit..10 hb 9 haritu aku masuk umah baru selepas 4bulan bercuti kat umah..lamakan cuti sampai x tau nak buat ape..hehehhe...sbb nya adalah aku kena tukaq umah lepas sem 2 haritu sebab x jumpa keserasian dengan housemate tp alhamdullilah semua dah makin ok dah sekarang ni..aku pon makin hepi dah sekarang ni..hheheheheh..

Bila masuk umah baru ni banyak btl nak buat sampai lupa nak makan..bila dah malam baru sedaq prt dah bunyi..hahahhaha..buat lawak sungguh..masa kat umh x lapaq pon nak makan ikut timing plak tu..hahahhahha..kat sini bila dah sibuk mengemas langsung x ingat..hahahahha...

Kalu diikutkan hampir 2 biji kereta punya barang la ku bawak...hahahahha..satu dari umah kat penang satu lagi dari perak letak kat umah jannah  tu yg jadi banyak tu sampai nak kemas pon satu hal..naseb baik la ambik bilik sorang kalu x mmg penuh la..hehehehhe..


Datang ja umah hari tu mmg banyak keja yg nk kena buat..sebagai org first yg masuk umah so mmg kita la kena start semua dulu..kesian kat mama n abah..depa mmg  penat btl hari tu..dh la mama punya badan x berapa sihat lagi kena p dok mengemas umah aku.x tau la aku nak balas budi dpa kat aku macam mana...semoga aku akan aku ingat semua ni sampai bila-bila..

Aku punya rumah ni sewa ni kami kongsi 5 org,,so sewa dia jadi x la tinggi sangat macam sesetengah umah..kira alhamdullilah dapat umah macam ni siap fullu finish lagi..hehehehhe..dengan siap ade dapur yg ade oven lagi tu tp x nak la guna sangat sebab kena tukaq2 gas..bahaya kata abah..so aku pon x nak la..
biarla..guna je la ape yg ade sudah la...

ok la dulu..nanti aku sambung lain cta ni siri ke-2 plak k..

p/s:nak kena kenal dengan semua mak ayah kawan2 aku mmg mendebarkan la..sabaq je la...


No comments: