03 September 2011

Lamanya senyap...

Salam..anneyohaseyo..

Maaf la sangat2 sebab lama sangat menyepi dari older post..Buknnya nak menyepi diri sendiri sangat tp banyak sangat masalah yang muncul n membuat kan aku ni sibuk melayan persaan n tersendiri sekejap..hikhikhikhik...

Kalu kira-kira n campor dek klculatoorrr membawak kepada beberapa bulan gak..kini aku dah pandai dah sikit-sikit ubah sana sini kat blog ni nak bagi cantik..heheheheh..yang segan nak cta nya aku belajar kat anak sedara aku form 1 plak 2..memalukan btl la..hehehhehe..

Blog dia punya la cantik bagi aku..aku ni mana la reti uat semua tu langsung..bak kata org la kan..
"p u saja x kan la depa x ajaq"..

Macam nak cepuk je org tu n lanyak je sampai lembik..tp x baik la plak kan..so aku pon menebalkan lah iman n kulit muka..hahahha..yg sememangnya dah tebal dah tu..hahahhaha..belajar punya belajar blh la ubah sikit tu pon makan masa sebab aku ni agak buta sikit "IT"..n "CREATIVITY"

iTu lah sebabnya aku kena masuk belajar lagi ngan budak2 ni..depa ni pandai telajak la pulak..masa time aku dulu umoq-umoq depa aku dok depan tb ag mana dok reti main laptop ni..hahahhhaha..bak kata org nak menjauhkan diri dari anasir kurang elok la kononnya tp sebennaqqqnyaaa aku nak habaq...

AKU X RETI...hehehheheheheh...

So sapa yg kenal aku mmg konfom kata aku ni kena diajaq banyak kali baru paham..hahahhahaa..
n so buat2 paham je la..kikikikikikiki...

ok la dulu pe pe kita keep in touch lagi na..give me five!!!!

p/s:ape ke mereng tak tau aku hari ni..melalut x  tentu pasal...

No comments: